2015年1月30日金曜日

後藤さん妻・リンコさんが開放を求める音声メッセージを公開(画像・全文あり)

1:シャチ ★@\(^o^)/ 2015/01/30(金) 09:25:58.31 ID:???*.net
「これは私の夫にとって最後のチャンス」後藤さん妻、解放求める音声メッセージ公開

東洋経済オンライン 1月30日(金)1時45分配信
http://zasshi.news.yahoo.co.jp/article?a=20150130-00059373-toyo-int
画像 後藤さん妻、解放求める音声メッセージ公開
no title

★1の時間 2015/01/30(金) 00:26:27.91
http://daily.2ch.net/test/read.cgi/newsplus/1422564781/

私の名前はリンコです。シリアで捕らえられたジャーナリスト、後藤健二の妻です。彼は2014年10月25日、
私の元からいなくなりました。それ以来、私は彼の解放のため、舞台裏で休むことなく働き続けてきました。

 My name is Rinko. I am the wife of Kenji Goto, the journalist who is being held by a group in Syria.
He was taken from me on 25 October 2014, and since then I have been working tirelessly behind the
scenes for his release.

 私は今まで声明を出すことを避けてきました。なぜならば、健二の苦境に対するメディアの注目が
世界中で騒ぎ立てられています。私は自分の子供と家族をそこから守ろうと考えていました。私たち夫婦には、
2人の幼い娘がいます。私たちの娘は健二が日本を離れた時には、わずか生後3週間でした。私は、
2歳の上の娘が再び父親に会えることを望んでいます。2人の娘が父親のことを知りながら、成長していくことを望んでいます。

 I have not spoken out until now as I have been trying to protect my children and family from the media
attention Kenji's plight has created around the world. My husband and I have two very young daughters.
Our baby girl was only three weeks old when Kenji left. I hope our oldest daughter, who is just two, will
get to see her father again. I want them both to grow up knowing their father.

 私の夫は善良で、正直な人間です。苦しむ人びとの困窮した様子を報じるためにシリアへ向かいました。
健二は、湯川遥菜さんの居場所を探し出そうとしていたと推測できます。私は遥菜さんが亡くなったことに、
非常に悲しい思いをしました。そして、彼の家族の悲しみを思いました。家族の皆さんがどれだけつらい思いをされているかがわかるからです。

 My husband is a good and honest man who went to Syria to show the plight of those who suffer. I believe
that Kenji may have also been trying to find out about Haruna Yukawa's situation. I was extremely saddened by
the death of Haruna and my thoughts go out to his family. I know all too well what they are going through. (以下ソースで)


転載元
http://ai.2ch.sc/test/read.cgi/newsplus/1422577558/

→ranking

続きはこちら(元サイトへ)
クリックお願いします↓
にほんブログ村 芸能ブログ 芸能2chまとめ情報へ

0 件のコメント:

コメントを投稿